Migracja korporacyjnego portalu informacyjnego do Umbraco 10 w celu zapewnienia płynnego uwierzytelniania za pomocą IdentityServer
Profil klienta
Klient jest globalną firmą zarządzającą nieruchomościami z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
Wyzwanie
Zespół SaM Solutions utrzymywał korporacyjny portal informacyjny klienta, który był zasilany przez Umbraco 8. Klient potrzebował wdrożyć płynne uwierzytelnianie na stronie internetowej za pośrednictwem IdentityServer. Jednak IdentityServer wymaga .NET Core dla pełnej kompatybilności, podczas gdy Umbraco 8 opiera się na .NET Framework.
Rozwiązanie
Aby rozwiązać to wyzwanie, nasi eksperci przeanalizowali możliwe rozwiązania i zalecili migrację portalu do najnowszej wersji Umbraco 10, która jest oparta na .NET Core i w pełni kompatybilna z IdentityServer.
Nasz dedykowany zespół, składający się z programistów Umbraco, inżyniera QA i specjalisty DevOps, opracował i wdrożył kompleksowy plan migracji portalu.
W szczególności:
- Przeprowadził audyt strony internetowej i infrastruktury.
- Ustanowili infrastrukturę Umbraco 10 i skonfigurowali nowe serwery.
- Refaktoryzacja niestandardowych modułów przy użyciu nowszej wersji Angular.
- Migracja całej zawartości i zasobów cyfrowych.
- Optymalizacja wydajności rozwiązania.
- Przeprowadzenie audytu i testów po migracji.
Dodatkowo, na życzenie klienta, nasi eksperci wdrożyli nową funkcjonalność i kilka integracji z zewnętrznymi narzędziami i usługami automatyzacji marketingu.
Usługi
Migracja Umbraco, rozwój Umbraco, usługi DevOps, kontrola jakości i testowanie, audyt, optymalizacja wydajności
Technologie
Umbraco 8, Umbraco 10, .NET Core, Angular, IdentityServer, Pardot
Sukces
Migracja portalu korporacyjnego klienta do Umbraco 10 zapewniła pełną kompatybilność z IdentityServer i pomyślne wdrożenie funkcji uwierzytelniania. Przejście to doprowadziło do zwiększenia skalowalności, poprawy bezpieczeństwa i usprawnienia wydajności.
Ponadto wdrożenie nowych funkcji i automatyzacja zadań marketingowych poprzez integrację z oprogramowaniem innych firm znacznie poprawiły wydajność operacyjną klienta. Projekt został ukończony w ciągu 3 miesięcy.