Wielokrotnie nagradzane wdrożenie SAP Commerce Cloud dla Telekom Slovenije
Profil klienta
Telekom Slovenije to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych z siedzibą w Lublanie, w Słowenii. Firma świadczy szeroki zakres usług telekomunikacyjnych, takich jak chmura, infrastruktura i integracja systemów, a także usługi sieci stacjonarnych i mobilnych. Telekom Slovenije jest jednym z największych dostawców usług telekomunikacyjnych B2B i B2C w Europie Południowo-Wschodniej.
Wyzwanie
Po przejęciu firmy z tej samej branży, a następnie połączeniu oferty produktów i usług obu firm, Telekom Slovenije stanął przed koniecznością wdrożenia nowoczesnej platformy e-commerce, która byłaby wydajna, skalowalna i elastyczna. Jednym z kluczowych wymagań Telekom Slovenije było to, aby platforma płynnie obsługiwała zarówno marketing cyfrowy B2B, jak i B2C, sprzedaż, CRM i inne istotne funkcje.
Rozwiązanie
SAP Commerce Cloud (dawniej Hybris) został uznany przez Telekom Slovenije za najlepszą platformę, a firmy SaM Solutions i VERSO Altima Group zostały wybrane do jej opracowania i wdrożenia.
Platforma musiała z powodzeniem spełniać następujące funkcje i wymagania:
- Skalowalne i wydajne procesy cyfrowe sprzedaży B2C/B2B
- Możliwość świadczenia usług / modeli płatności opartych na subskrypcji
- Cyfrowy portal do samoobsługi klienta/zarządzania użytkownikami
- CMS
- Zarządzanie katalogiem produktów/usług
- Rabaty, kody rabatowe i funkcje promocyjne
- System zarządzania zapasami produktów/usług
- Płynna integracja z usługami/systemami back-office
- Głęboka funkcjonalność wyszukiwania
- Rekomendacje produktów/usług
- Spersonalizowane powiadomienia na stronie internetowej
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO)
Technologie
Języki i frameworki: Java Spring (Core, MVC, Integration, Security), jQuery, Node.js, Angular
Integracja: DataHub, Impex, Web Services
Automatyzacja kompilacji: jenkins, GitLab, Git, Selenium
Deploy Mode: Klaster lokalny
Authentication: LDAP, SSO
Wyszukiwanie: SOLR, Google Search
Zarządzanie projektami i architektura: Jira, Confluence
Bazy danych: SAP HANA
Sukces
Zespół wdrożeniowy, złożony ze specjalistów SaM Solutions i Altima, z powodzeniem spełnił wszystkie wymagania projektu, czego rezultatem było skuteczne uruchomienie platformy SAP Commerce Cloud dla Telekom Slovenije. Niestandardowe rozwiązanie SAP Commerce Cloud obejmowało również liczne złożone integracje z systemami backendowymi Telekom Slovenije.
Referencje
“Współpracujemy z SaM Solutions przy rozwoju SAP Hybris Commerce od dłuższego czasu i jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości ich pracy. Zespół ekspertówci SaM Solutions wyróżnia się wysokimi kompetencjami, a cała organizacja projektu i metodologia wdrożenia są skuteczne i niezawodne. Zespół elastycznie reagował na zmieniające się wymagania, a jego doświadczenie i wiedza jego członków umożliwiły stworzenie solidnego rozwiązania. Dlatego też kontynuowaliśmy współpracę z SaM Solutions na kolejnych etapach projektu, która, mamy nadzieję, przerodzi się w długotrwałe i owocne partnerstwo”